Monday, May 21, 2007

Ağır Ağbi



Ağır ağbi dertli mi dertli bugünlerde
Geleceği düşünmekten burnunun ucunu göremez oldu
Sürekli on sene sonrasını düşünür oldu ağır ağbi
Ağır ağbi göbeklenmeye ve daha da ağırlaşmaya başladı
Bir hafta sonra 41 yaşındaki bir dostu evlenecek
Belki de şuan ağır ağbiyi mutlu eden tek şey bu
Ağır ağbi ağbisini görmeye gidecek yurtdışına
O bile içindeki huzursuzluğu hafifletemedi ağır ağbinin
Yalnızlık belki de başına vurdu
Bir şapka takıyor
Başındaki şapkanın ilk sahibini arıyor ağır ağbi
Üzerindeki ağırlıkları atıp hafiflemek istiyor
Yoksa sığ sularda batacak ağır ağbi

10 comments:

benler said...

tas yerinde agirdir, altinda ne müceverler yatar, kanatlanip ucarsa göklerde ne arar?

Timur said...

BB ,
kanatlanıp uçmak istiyorum :)
sonra yine yerimize döneriz

Anonymous said...

Sıkma canını , olacak oluyor, ne desekte değişmiyor malesef

Timur said...

Çilek ,
dediğin gibi olacak oluyor
ama benim de feleğin çarkına sakladığım bir çomak var :)

Sanem said...

Comaklari zamaninda kullanmak lazim derim, daha cabuk tesir eder, ve ise yarar.

Timur said...

Sanem ,
cepte birkaç çomak olacak di mi :)
hayat sürprizlerle dolu ve ben herkese tatlı sürprizler diliyorum ...

Oya Kayacan said...

Şey, sorması ayıp, ağır ağbi ne sebepten dolayı ağır?

Timur said...

Oya ,
Hoşgeldin
Yazıda bahsettim aslında .
Yalnız olmanın verdiği bir ağırlık bu . Biten bir ilişki sonrası insanın kendini boşlukta hissetmesi ...

. said...

üste yorum atamadım
nereye gittin (_:

Timur said...

Aşkabat'a gittim Melish
ve çok dolu geldim

bu konuda bir post yazıcam
ama yazacaklarım yaşadıklarımın ondabiri olacak ...