Monday, July 09, 2007

Barış Akarsu & Amasra


Barış Akarsu için bir clip hazırladım .
Ancak youtube arkadaşımız o kadar yavaş ki , sonunda clibi blogda yayınlamaktan vazgeçtim .
Kendime sakladım yani .
Güzel de oldu aslında ; kendi Amasra fotoğraflarım ve Barış’ın "Amasra" şarkısı ...

Sevgili Barış ,
Amasra’daki Büyük Liman’da seni dinleme şansım olmuştu .
O gece Amasra seninle çoştu .
Limandaki kalabalığın içinde kaybolurken ilerde birgün senin için gözyaşı dökeceğim hiç aklıma gelmezdi .
Çok erken gittin be Barış , çok erken ...
Kalplerde hep varsın !
Hoşçakal ...


Bu yaz yine Amasra’dayım , her zaman ki gibi ...
Direkli’de beni bulabilirsiniz .
Barış’ın şarkılarını dinlerken
ya da tavla oynarken
ya da Agah’la dalma yarışı yaparken
ya da ...



Not : Bu blog bir süre sonra kendini kapatacaktır . Barış için kısa bir süreliğine açılmıştır . Uzun bir süre yazmayı düşünmüyorum . Çok kanıma dokunan bazı şeyler olursa belki iki laf etmek için gelirim .

Sevgiler ...

2 comments:

Noni said...

Nur içinde yatsın Barış...

Blogunu neden kapatmak istiyorsun bilmiyorum ama umarım yeniden yazmaya başlarsın, sevgiyle kal...

Timur said...

Noni,
kapatmak demiyelim aslında , sadece ara vermek
tabii sevdiklerimi tıklamaya devam :)
bunlardan biri de sensin
az zamanda çok sevdim blogunu