Saturday, August 25, 2007

Ağaçkakan


Kuzenim Arzu , kahve falıma bakarken acaba birgün yeni yazıma ilham kaynağı olacağını tahmin edermiydi hiç bilinmez . Falcı hatun gerçek falcılara taş çıkartacak bir üslupla konuya giriverdi .
"Timur Ağbi , burda bir ağaçkakan var . Bak tam şurda ..."
"Sen artık bir ağaçkakan olmaya karar vermişsin . Tuttuğunu koparmak istiyorsun . Belli hedeflerin var ve onlara ulaşmak için çok kararlısın ."
"Hoşlandığın bir kız var ve sen onu elde etmek için elinden geleni yapacaksın ."
... diye uzayıp giden bir fal ancak bu denli ilgi çekici olabilirdi benim için .
Arzu'yu senede bir kez görebildiğim için bu fal seansı çoğalıp seanslar olamadı hiçbir zaman . Bundan hiç de şikayetçi değilim aslında . Herşeyi tadında bırakmak en güzeli .
Ağaçkakan olmuşken bir sonraki falda "yalıçapkını" olmak da var işin ucunda .
Evet , artık karşınızda gerçek bir ağaçkakan var .
İnadından tiftik keçilerine yün döktüren , mızmızlanmak yerine gerekirse mutfağa girip kendi yemeğini kendisi yapan , hatta blogger olmaktan vazgeçmişken blog aleminden kopamayacağını anlayarak günah çıkartan bir delikanlı ağaçkakan var karşınızda !!!

14 comments:

---OPTiO--- said...

hosgeldin...

yaa kuzenin arzuya benim icinde fal baktir dicektim ama :) gitmis bile sanirsam :D hehehe..

herseyin hayirlisi olsun senin icin...hoscakal...

Timur said...

teşekkür ederim
asıl sen hoşgeldin optio
ne kadar güzel seni tekrar bu sayfada görmek ...
Arzu geldiğinde haber veririm sana :)

---OPTiO--- said...

tamam haber ver...aslinda..direk benim icin kahve ic .kapat sonra baksin :) sen not al bana yaz :))...amma cok sey istedim di mi ....yaa bu ara isteklerim bitmiyo zaten....hosbuldum yeniden...

Timur said...

tamam optio sen merak etme :)
yalnız Arzu baktıkça bakar ...
en az yarım saat bakar
o ufak fincandan neler çıkar hayret edersin :)
bi de herşeyi görür benim kuzenim
sonra kızmak yok , ona göre :))

---OPTiO--- said...

oo süperr...baksin baksin..ben kizmam :)) ama hepsini not alll lütfen..teskürr tekrar :)

cesur kedi said...

Timur seni gormek yani okumak guzel..
fala inanma falsiz kalma :P
blog olayi da boyle bisey, küsüyorsun birseylere sonra tutup bloga kiziyorsun yazmicam diyorsun sonra da nereye icimi bosalticam diyip kös kös geri donuyorsun.. tecrube ile sabittir :))
tekrar tekrar sevindim seni tekrar gordugum icin.. Agir abi'yi ozlemisiz..

Timur said...

ok anlaştık o zaman .
bu kıyağımı da bir yere not edersin artık :)
oyle herkese bakmaz benim kuzenim !!
valla bunları okusa ne der onu da bilmiyorum ya :)

Timur said...

teşekkür ederim Elif :)
aslında dönmek gibi bir düşüncem yoktu , ancak sizlerden kopamadım .
blog olayı artık alışkanlık haline geldi bende ...
belki de hepimizde öyle oldu ...
umarım çok çok iyisindir
sevgiler ...

Anonymous said...

Aaaaaaaaaaaaa dönmüşsün :)

haber verseydin keşke.Bende yanlışlıkla tıkladım bir baktım açıldı.

Fal bende istiyorum o kadar tutuyorsa :)

Timur said...

Çilek ,
böylesi daha iyi olmuş , sürpriz :)
tutar kuzenimin falları ...
senin için de bi kahve içerim :)
bunu da optiodan öğrendim , içmesi benden :))

Noni said...

Yeniden hooşşgeldin Timur, bu sefer ağaçkakanlık yapıp bir yere uçmak yok ona göre ;)

Timur said...

hoşbuldum Noni :)
ok ama benim de bi şartım var
nereye gidersen git veda etmek yok ...

Noni said...

Tamam anlaştık ;)

Timur said...

teşekkür ederim noni :)
sayfanı bana açtığın için de ayrıca sağol , onu söylemeyi unuttum galiba