Sunday, March 16, 2008

Yüksek Siyaset

Hani herşeyi bildiğini zanneden ve güncel konularda ahkam kesen ve de benim gibi çok da siyasi konulara girmeyenleri duyarsızlıkla suçlayan bloggerlar var ya ... Onlar için bu ...!

Efendim , Kuzey Irak'tan niye apar topar çıktık ? Amerika "Höt" dedi ondan çıktık , derseniz herkesin dediğini demiş olursunuz ve günlerce bunu tartışırsınız . Yok Amerika niye öyle dedi , yok Genelkurmay Başkanı niye böyle dedi , uzar gider bu saçmalıklar ...
Efendim , biz Kuzey Irak'tan apar topar çıktık , çünkü biz oraya girdiğimizde İsrail de Gazze'ye girdi ve iki-üç günde yüzden fazla Filistinli'yi öldürdü . Amacı , Amerikan güdümlü iç ve dış basın Türkiye'nin operasyonunu tartışırken Gazze'deki hedefleri vurmak ve yüzbinlerce Filistinli'yi Mısır'a doğru sürmekti , yani katliam ve zorunlu göç yapmaktı . Hatırlayın , kısa bir süre önce Mısır sınırının delinebileceğini göstermediler mi ? Bir günde Mısır sınırından yarım milyon insan Gazze'den Mısır'a geçmedi mi ? Orda Filistin Halkı'na verilmek istenen mesaj şu idi ; "Zorunda kalırsanız tekrar sınırı delebilirsiniz , yani İsrail sizi bombalarken korkmayın , yanınızda Mısır var ona sığınırsınız" ve Gazze de İsrail tanklarına kalır ... ! Türkiye bu oyunu gördü ve apar topar operasyonu bitirdi , her türlü iç ve dış eleştirileri göze alarak ... İsrail de , Türkiye operasyonunu bitirince , bir gün sonra Gazze'den çıkmak zorunda kaldı ; çünkü eğer çıkmasaydı , Dünya Medyası mecburen bu konuyu işleyecek ve bütün Dünya Gazze'de olup bitenleri görecekti !

Yukardakileri nerden mi biliyorum ? Ben düşünen bir insanım da ondan ...
Bazıları gibi saçma sapan dizileri seyretmiyorum ya da gazete köşelerindeki saçmalıkları okuyup güdülen insanlardan değilim . Bu söylediklerimi söyleyen birisiyle de karşılaşmadım açıkçası ... Ne televizyonda ne de gazetelerde ... Ne de blog aleminde ...!

Kısacası bir Türkiye vatandaşı olarak ülkemin akılcı dış politikasından gurur duyuyorum ve ülkeme sonuna kadar bağlıyım .

Helal Olsun !!!

No comments: