Wednesday, January 23, 2008

Beşiktaşım Sen Çok Yaşa !!!


Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı , ULEB CUP'da tarih yazdı .

Her ne kadar "ULEB" adı bana çok sıcak gelmese de , "ULEB" Avrupa Basketbolu'nun ikinci büyük ligidir ve Beşiktaş'ım bu ligin ilk grup maçlarında kendi grubunun lideri olarak bir üst tura çıkmıştır ve benim gibi fanatik olmayan , ancak takımına gönülden bağlı bir basketbolseveri ziyadesiyle mutlu etmiştir .

Unutmadan ; Beşiktaş beş yıllık ULEB CUP tarihinde , ilk grup maçlarında namağlup grup lideri olarak bir üst tura çıkan ilk takımdır . Yani 10 maçın onunu da kazanmıştır . "Tarih yazdı" derken , laf olsun diye demedik ...!!!

Ah şimdi Beşiktaş'ta olmak vardı . Ihlamurdere'de Sultanahmet Köftecisi'nde köfte yemek ( Gerçek "Sultanahmet Köftecisi" ... Sultanahmet dışında bir tek Beşiktaş'ta var ) , ordan sahile yürümek ve boğazda bir cafe'de oturmak ne güzel olurdu . Öğlen vakti aklıma gelenler bunlar ... Saatler akşamı gösterince planlarda revizyona gidilebilir tabii :)

Annanemi özledim ... Beşiktaş'taki o küçük ve şirin evi özledim . Annanemle kahvaltı yapmayı , ardından da kahve içmeyi özledim . Annanemden eski İstanbul'u ve de eski Zonguldak'ı dinlemeyi özledim . Dayımla Beşiktaş Hamamı'na gitmeyi özledim ; hem de kışın ortasında , hemi de yerde bir karış kar varken .

Beşiktaş'ı özledim be güzelim ...!!!

2 comments:

---OPTiO--- said...

besiktas a bu yaz üc kere gittim ...
cok güzel bence..yakinda yine gidicem istanbula...ve yine muhakkak gidicem besiktasa...istanbulun her yeri güzel ama :))

Timur said...

Gerçekten de öyle .. İstanbul farklı bi yer ..

Beşiktaş'a gelirsen haberim olsun olur mu , belki oralarda olurum :)