Thursday, December 20, 2007

Bilincim Açık .. Şuurum Bulanık ..

Sevgili biricik ikizim Zeynepcim evleniyor ve ben sanki hiçbir şey olmuyormuş havasındayım . Yani demek istediğim , orta yerde “Zaten beklenen birşeydi ve de gerçekleşiyor” havası var .

Halbuki benim için evlilik her zaman , istesem de çok fazla yanaşamadığım bir kavram oldu .
Evlenmek , ev-li olmak , bir eş ve belki bir iki çocuk ...

Peki evliliği bu kadar çekici kılan nedir ?
Çoğalma içgüdüsümüdür , yoksa sahiplenme ya da "Bana ait birşeyler olsun" düşüncesimidir ?
Ya da evli olmak daha ucuzdur felsefesi mi :)
Hani , seni evde bekleyen bir eşin var ; sana yemek yapacak , giysilerini ütüleyecek , 12'den sonra sana erkek olduğunu hissettirecek ...
Bumudur evlilik ?

Aslında evlilik üzerine çok da düşünmedim açıkcası . Herşeyi doğal seyrine bırakmak ve bu arada bazı açılımların kendiliğinden olması ve de evlilik olacaksa bunun zaten bir şekilde olacağı bana göre hep en mantıklı olandı . Ancak zamanın dörtnala koştuğu bir evrende , en azından günlerin yeterince uzun olmadığı güneş sistemimizde , herşeyi oluruna bırakmak akıllıca mı ; doğrusu pek de emin değilim . Artık , zamanım çok fazlaymış gibi davranamıyorum ve birisinden hoşlandıysam bunu belli etmek için hiç de vakit kaybetmiyorum . Doğru ya da yanlış , ama şu sıralar yaptığım tam da bu ...

Yalnız , bütün bu kaos içinde bile vazgeçmediğim bir şartım var :
“Yürümeyecek bir ilişkiye asla girmem !”
Bu kural bende nerdeyse kanun hükmünde ... Sadece kendimle ilgili değil , O’nu da üzmeme hassasiyeti bu . Değer verdiğim insanların benim yüzümden acı çekmesi katlanabileceğim birşey olmadı hiçbir zaman .

Takva arıyorum belki de ...Karanlık sokakların ucundaki aydınlık bir pencere ... Soğuk bir evin penceresine konan küçük bir kuş ... Uzun yolda verilen sıcak bir çorba molası ...Candan , sıcak bir gülümseme ...

Yalansız bir hayat belki de tek istediğim !!!

Zeynocum , eşinle beraber hep mutlu olmanı diliyorum .

Bir de sağlıklı ol , gerisi yalan !

4 comments:

Anonymous said...

Kardeşine ömür boyu mutluluklar dilerim. İyi bayramlar

Sayfanı kapatmadan davetiye bekleriz!!!

Timur said...

Teşekkür ederim Çilek , düğünde iyi eğlendik :)

Sayfayı kapatma konusuna gelince ; sayfa herkese kapalıydı Çilek . Eğer davetiye gönderirsem listede sen olursun zaten ... sevgiler

FB said...

Timurcum, sen fazla mi buyutmussun evliligi gozunde ne. Bir iliski varsa ve o insanla HEP, beraber olmak istersen evlenirsin (ya da hadi diyelim beraber yasarsiniz). Guzel birsey ve isin felsefesine girersen evlenmeyi istemek kadar vazgececek neden de cok.

Kardesine mutluluklar, sana da iyi yillar :)

Timur said...

Farkındayım Figen , bu aralar fazlasıyla felsefi takılıyorum :)

Teşekkür ederim , mutlu yıllar ...